torstai 23. helmikuuta 2012

Liikemerkki on osa yrityskuvaa (tuotekuvaa), jonka tietoisessa luomisessa on samanaikaisesti pyrkimyksinä oman identiteetin luominen, esittäminen ja erottuminen muista merkeistä

Yritysgrafiikan tulee heijastaa yrityksessä tärkeinä pidettyjä arvoja ja toimintaperiaatteita sekä välittää tietoa yrityksen pyrkimyksistä ja yksilöllistä tunnuspiirteistä

Logon kaupallinen arvio on tulee siitä, kuinka hyvin logo pystyy täyttämään sille kuuluvat tehtävät.

Teksit ja väri herättä omissa logoissa huomion. Kilpailevilla myös värimailma. Kiinostusta saa fonti ja väri.Kilpailevilla yksinkertaisuun.


Värimailmani on hienoa ja yhteen sopivaa.Somittely on tärkeää että saa tekstin kohille.Muodot on huomia kiinittävät ja hienot.

1 kommentti:

Lukijat